اطلاعات جامع انواع چاپ

در این وبلاگ میخواهیم شما را با انواع چاپ آشنا کنیم

اطلاعات جامع انواع چاپ

در این وبلاگ میخواهیم شما را با انواع چاپ آشنا کنیم

ویژگی های منحصر به فرد سفارش طراحی لوگو در ارومیه از انصار پرینت

در این قسمت طراح طبق سلیقه و نظر خود می تواند محل جای گیری سایر فاکتورهای مرتبط با لوگو را مشخص نموده و یا خواسته ی مشتری خود را نیز در آن دخیل نماید.برای آشنایی با قیمت طراحی لوگو در ارومیه به سایت انصار پرینت مراجعه کنید

نمایش طرح ایجاد شده به مشتری

و در انتها، کار نهایی انجام شده در اختیار مشتری قرار می گیرد تا تغییرات لازم بنا به درخواست او در آن اعمال شود.

برای آشنایی با قیمت طراحی لوگو ارومیه به سایت انصار پرینت مراجعه کنید

انواع طراحی لوگو در ارومیه

  1. طراحی لوگو تایپ
  2. لوگو سمبلیک
  3. لوگو آبستره
  4. طراحی لوگو تصویری

امروزه با رواج روش های گوناگون برای تبلیغات و استفاده ی مستمر از لوگوهای کاری در انواع تبلیغات، نیاز است که بسیار در زمینه ی انتخاب و ایجاد آن حساسیت به خرج داده تا به طرحی دست یابید که در طولانی مدت از زیبایی و چشم گیر بودن آن کاسته نششده و دلتان نخواهد که آن را تغییر دهید. سفارش به روز ترین نمونه ها در سایت چاپ انصار ارومیه با کیفیت عالی و کمترین هزینه برای همگان امکان پذیر است. طراحان با تجربه ی ما، با بکارگیری به روزترین روش ها و نرم افزارهای طراحی می توانند در راستای خدمت رسانی به شما عمل نمایند.

عناصر اصلی طراحی لوگو در ارومیه

  • تایپوگرافی: هر نمونه حاوی عناصر تایپوگرافیک بوده که به نویسه نگاری هم معروف می باشد. در این مرحله از کار تمام حروف و کلمات به کار رفته می توانند از شکل های مختلفی برخوردار باشند. طراحان ما م کوشند تا زیباترین نویسه ها را مهیا نمایند.
  • تجسم: ممکن است همراه با ارائه ی نویسه ها، طراح از نماد و یا شکل های خاصی نیز بهره ببرد. این آیکون ها می توانند هرگونه شکل هندسی یا انتزاعی و خلاقانه باشند، که استفاده ی زیرکانه از آن ها می تواند جذابیت طرح ها را دو چندان کند.
  • رنگ: می توان گفت که مهم ترین فاکتور در ثبت یک لوگو انتخاب رنگ و یا رنگ های مناسب برای آن است. باید تمامی رنگ های به کار رفته در طرح با هم تناسب داشته و حتی در حالت ویژه تری با نوع کسب و کار نیز در ارتباط باشند. لوگوها در عین سادگی و با بهره گیری از ترکیب رنگ های جذاب می توانند تاثیرات بسیار چشم گیری را خلق نمایند.
  • بافت یا زمینه کاربردی لوگو: باید به این قضیه توجه کنیم که لوگوی طراحی شده در چه فضاهایی قرار است در معرض نمایش گذاشته شده و باتوجه به این قضیه طرح نهایی انتخاب شود. معمولاً لوگوها را در فضاهای آنلاین جهت تبلیغات مختلف، در تبلیغات فیزیکی، کارت های ویزیت و یا سر در فروشگاه ها و مغازه ها می توان مشاهده نمود. با در نظر گرفتن این قضیه، باید لوگوی طراحی شده قابلیت تغییر اندازه را نیز داشته باشد زیرا می خواهیم در طیف گسترده ای از بسترها از آن استفاده نماییم. پس شکل ظاهری آن باید به صورتی باشد که در کوچک ترین تا بزرگ ترین طرح ها زیبایی آن بهم نخورده و قابل فهم باقی بماند.
  • ساکن و یا متحرک بودن لوگو: انتخاب این مورد کاملا بسته به سلیقه و خواست مشتری دارد. از نمونه های لوگوهای متحرک ( لوگوموشن ها) می توانیم در ایجاد تبلیغات جذاب و استفاده در فضاهای مجازی بهره ببریم.

یک لوگوی خوب که که در ارومیه به شما ارائه میدهیم، چه ویژگی هایی دارد؟

  1. بکارگیری طرح های ساده و اولویت قرار دادن طرح های نسبتا خلوت و کم، تا بتوانیم به راحتی طرح خود در ذهن سایرین ماندگارسازیم.
  2. بهره بردن از رنگ های متناسب با هم در فرآیند طراحی جهت خلق تاثیر گذارترین طرح، تا بتوانیم به بهره گیری از علم روانشناسی رنگ ها تاثیر لوگوی کاری خود را بر ذهن مخاطب افزایش دهیم.
  3. ایجاد یک طرح هوشمندانه و قرارگیری خلاقانه ی تمامی موارد در کنار هم، که می تواند سبب تمایز شما از سایز رقبا شود.
  4. بهره گیری از نام برند مربوطه در طراحی، زیرا گاهی نام یک برند به تنهایی معرف کاملی برای آن بوده و نیاز است که به حتم از آن استفاده شود.
  5. به کارگیری از طرح های خاص در فرآیند طراحی، جهت به فکر فرو بردن مخاطبان و درگیر سازی ذهن آن ها با پیام لوگوی کاری ما
  6. به کار بردن پیام و داستان کوتاه با برند ها در لوگوی کاری آن ها، که می تواند از جمله روش های خلاقانه ی دیگر باشد که به کمک آن بتوانید نمونه ی خاصی را برای خود خلق نمایید.
  7. و در نهایت اختیار عمل دادن به طراح، بدین صورت برای خلاقیت او فیلتری قرار نداده و او با دستی باز می تواند به طراحی بپردازد.

منظور از لوگو چیست؟

قبل از اینکه به توضیح و تشریحی در خصوص طراحی لوگو در ارومیه بپردازیم قصد داریم به معنی و مفهوم کلمه لوگو  چیستی آن بپردازیم. آیا می دانید که معنی لوگو چیست؟ لوگو در کلمه به معنای نشانه یا سمبل است که در کشور های خارجی به آن آرم نیز می گویند. لوگو برای معرفی یک برند، کسب و کار، یک شرکت و حتی یک شخصی ساخته می شود.

لوگو ها عموما گرافیکی هستند اما اگر شما تمایل داشته باشید می توان آن را با کمک نرم افزار های دیگری نیز طراحی کرد. برای مثال می توان لوگو را با استفاده از ادوبی، فتوشاپ و بسیاری از نرم افزار های این چنینی نیز طراحی کرد.

لوگو در معنای نهفته به نوعی هویت یک برند ترجمه می شود. معمولا افراد طراح سعی می کنند برای طراحی لوگو هر شرکت و مجموعه، به نوع کسب و کار و هویت پنهان درون آن و ویژگی های بارزی که ان مجموعه دارد بپردازند. حتی برخی از طرح های لوگو سعی می کنند در زمان طراحی، نام مجموعه را نیز با فونتی خاص در لوگو به کار ببرند.

آشنایی با پیشینه طراحی لوگو

بد نیست پس از آشنایی با معنا و مفهوم لوگو و چیستی آن، کمی نیز در خصوص پیشینه طراحی لوگو بدانید و سپس به سراغ طراحی لوگو در ارومیه بروید. اصلا بدانید که پیشینه طراحی لوگو به چه سالی باز می گردد و برای اولین بار چه فردی و چه لوگو را طراحی کرد. در پاسخ به این سوالات باید بگوییم، پیشینه طراحی لوگو و تاریخچه استفاده از آرم به زمانی باز می گردد که انسان های نخستین سعی میکرد با معرفی خود، نقاشی ها و نقش و نگار هایی را روی سنگ ها حکاکی کنند.

کلمه آرم نیز یک واژه خاص بود که از زبان یونانی پدید آمد و رفته رفته به زبان کشور ما نیز وارد شد. اگر بخواهید کمی بیشتر درباره پیشینه طراحی لوگو بدانید باید به سکه های قدیمی رجوع کنید.

در حال حاضر نیز سکه های قدیمی بسیاری وجود دارند که شما بتوانید لوگو های انسان های پیشین را که بر روی آنها طراحی شده اند مشاهده کنید. حتی در بعضی از موارد مشاهده شده که انسان های پیشین، لوگو و آرم خود را بر روی پوست حیوانات نیز طراحی می کردند.

شاخصه های یک طراحی لوگو حرفه ای

برای اینکه بهترین لوگو را برای مجموعه خود طراحی کنید باید توجه بسیار به جزئیات داشته باشید. شاخصه های طراحی لوگو حرفه ای چندان سخت نیست اما باید به خوبی در ذهن مخاطبان تداعی شود. برای مثال اگر در هر کجایی به یک ببر در حال پریدن فکر کنید، ناخودآگاه تصویر لوگوی پوما در ذهن شما مخاطبان تداعی خواهد شد.

یکی دیگر از شاخصه های یک طراحی لوگو حرفه ای، رنگ برند شما است. رنگ لوگو یا آرم مجموعه شما ارتباط مستقیمی با حرفه ای بودن لوگو طراحی شده دارد. برای مثال رنگ قرمز در طراحی لوگو نشانگر انرژی بالا و جسارت است و در حالی که رنگ آبی سمبل آرامش می باشد. برای اینکه به یک طراحی لوگو حرفه ای دست پیدا کنید باید حتما این شاخصه ها را مورد توجه خود قرار دهید.

سفارش طراحی لوگو در ارومیه از انصار پرینت

اگر به دنبال طراحی لوگو  ارومیه با بهترین فاکتور ها و حرفه ای ترین شاخصه ها هستید پیشنهاد میکنیم همین حالا سفارش طراحی لوگو در ارومیه را به مجموعه معتبر انصار پرینت واگذار کنید. انصار پرینت یکی از بزرگ ترین مجموعه های طراحی و چاپ لوگو را در اختیار دارد. این مجموعه برای طراحی لوگو مخصوص برند شما از بهترین طراحان و با تجربه ترین افراد استفاده می کند.

علاوه بر در نظر گرفتن شاخص های استاندارد، در تیم انصار چاپ طراحی لوگو ارزان در ارومیه برای افرادی که در این شهر ساکن هستند با کمترین هزینه ممکن و با نهایت تخفیف انجام خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم حتما هزینه طراحی لوگو در ارومیه که توسط تیم انصار پرینت انجام می شود را با دیگر مجموعه ها و شرکت های طراحی و چاپ مقایسه کنید تا متوجه مقرون به صرفه بودن سفارش از مجموعه انصار پرینت شوید. در آخر باید این را نیز اضافه کنیم که شما می توانید از طریق سفارش طراحی لوگو ارزان ارومیه توسط مجموعه انصار پرینت، از مشاوره های تلفنی و کاملا رایگان این مجموعه نیز بهره مند شوید.

جمع بندی

طراح لوگو برای هر مجموعه ای باعث افزایش اعتماد مشتریان به آن مجموعه خواهد شد. داشتن نماد به کلی در روابط شما با مشتریان تاثیر گذار خواهد بود به همین خاطر است که طراحی لوگو در ارومیه و دیگر شهر های کشورمان را تا این حد توصیه می کنیم.

در طول این مطلب سعی کردیم تمام آنچه که در مورد طراحی لوگو در ارومیه به آن نیاز داشتید را در اختیارتان قرار دهیم. آیا تا به حال تجربه سفارش طراحی لوگو در ارومیه را داشته اید؟ اگر تا به حال تجربه سفارش طراحی لوگو در ارومیه را داشته اید پیشنهاد می کنیم در پایان این مطلب تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید تمامی سوالات خود را نیز در این قسمت برای ما بنویسید تا کارشناسان وبسایت انصار پرینت در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد