اطلاعات جامع انواع چاپ

در این وبلاگ میخواهیم شما را با انواع چاپ آشنا کنیم

اطلاعات جامع انواع چاپ

در این وبلاگ میخواهیم شما را با انواع چاپ آشنا کنیم

قیمت چاپ لیبل میوه عمومی

لیبل انگشتی میوه همان برچسب  میوه است که بعلت سایزهای ریز به لیبل میوه شناخته شده است که روی بسته های میوه و مرکبات چسبانده می شود. از لیبل ها و برچسب های انگشتی معمولا روی میوه ها و محصولاتی که قرار است صادر شود استفاده می شود.

البته این به این معنی نیست که این لیبل ها فقط مختص صادرات است. در واقع. می توان برای برچسب زنی روی میوه ها و مرکبات استفاده داخل هم از این لیبل ها استفاده کرد.

قیمت لیبل میوه

لیبل انگشتی میوه تنوع چاپ زیادی دارد و در رنگ های مختلفی هم تولید می شود. به همین دلیل یکی از پر مصرفترین برچسبها همین لیبل انگشتی میوه میباشد. چاپ انصار در طراحی و چاپ لیبل انتخاب بیشتری به مشتری می دهد و مشتری با توجه به محصول و سلیقه خود می تواند لیبل دلخواهش را انتخاب کند.

قیمت چاپ لیبل میوه اختصاصی

لیبل میوه ارومیه

قیمت چاپ برچسب میوه اختصاصی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تعداد لیبل درخواستی
  • لیبلها به صورت رولی تولید شوند یا برگی
  • جنس لیبلهای تولیدی کاغذی ، صدفی ، متالایز و …
  • سایز و اندازه لیبل
  • رنگبندی چاپ لیبل (تعداد کلیشه مورد نظر)
  • خدمات پس از چاپ از جمله سلفون ، یووی ، طلاکوب و …
  • قالب تیغ برش از قالبهای آماده و عمومی انتخاب شوند یا قالب تیغ اختصاصی نیاز است؟

لیبل میوه

شما برای دریافت قیمت نیاز است ابتدا جواب سوالهای بالا را بررسی کرده و سپس با ارائه آنها به چاپ انصار فورا قیمت لیبل مورد نیاز خود را دریافت نمایید

شماره های تماس با مجموعه چاپ انصار :

09141406442

09147119114

04432259763

همچنین شما میتوانید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

قیمت چاپ لیبل میوه عمومی

میوه لیبل

لیبلهای میوه که به صورت عمومی استفاده میشوند معمولا در تیراژ های بسیار گسترده  (چند صد میلیون عددی) چاپ و تولید میشوند از این رو قیمت تمام شده آنها به واسطه تیراژ بالای کار پایین تر از قیمت لیبلهای اختصاصی میباشد.

با توجه به نوسانات قیمت های ارز در سالهای اخیر نوشتن قیمت برای محصولات کار بسیار پیچیده ای شده است چرا که به صورت مداوم نیاز به تغییر و بروزرسانی خواهند داشت.

اما در (پاییز 99) زمان تدوین این متن هر عدد لیبل از 90 ریال شروع شده و با توجه به سایز و تعداد و عواملی که در بالا ذکر کردیم بالاتر میرود.

از این رو برچسب میوه جز کالاهایی است که خریدار مجبور است برای دریافت قیمت نهایی آن را استعلام کند.

چاپ انصار یکی از بزرگترین مراکز چاپ لیبل میوه در کشور آماده است در سریعترین زمان ممکن قیمت استعلامی شما را  ارایه دهد.

زمان چاپ لیبل میوه

معمولا زمان تحویل سفارش جز دغده های اصلی خریداران میباشد لذا لازم دانستیم کمی در مورد این مساله توضیح دهیم :

لیبل میوه

لیبل های میوه که به صورت عمومی تولید شده اند معمولا در چاپخانه موجود میباشند و خریدار با تماس با چاپخانه و درخواست لیبل همان روز لیبلها برای او ارسال میشوند لذا در مورد لیبل های میوه عمومی مشکل تاخیر در دریافت نخواهید داشت

نحوه سفارش چاپ لیبل میوه در انصار پرینت

شما که به عنوان یک تاجر در زمینه خرید و فروش میوه فعالیت دارید و یا به عنوان تولید کننده می ‌خواهید میوه‌ های درجه یک را با برند خود به بازار عرضه کنید، می‌ توانید از طریق مجموعه انصار پرینت اقدام به چاپ لیبل میوه کنید. بدین صورت اقدام به برندسازی محصولات خود کرده و اعتبار بازاری پیدا خواهید کرد. اما نحوه سفارش چاپ لیبل میوه چگونه است؟ روش کار ساده و آسان است و هیچگونه محدودیتی در این باره ندارید. شما بهتر است که به سایت انصار پرینت مراجعه کرده و از طریق این مجموعه اقدام به ثبت سفارش محصولات درخواستی خود کنید.

 در ابتدا باید به قسمت سفارش چاپ لیبل میوه  مراجعه کنید. در این بخش گزینه‌ های مختلفی وجود دارد که شما باید آن ها را انتخاب کنید تا مشخصات مربوط به لیبل درخواستی خود را تعیین کنید. مشخصاتی از جمله اندازه، نوع چاپ، رنگ، طرح، جنس و غیره که باید تماماً مشخص شوند تا بتوانید چاپ لیبل میوه خود را آماده چاپ کنید. طراحان حرفه‌ای انصار پرینت در این مجموعه گرد هم آمده اند تا بتوانند بهترین کیفیت از محصولات را به شما ارائه دهند.

بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، منتظر بمانید تا طرح اولیه از لیبل برای شما آماده  و ارسال شود. بعد از آماده شدن طرح اولیه و تایید شدن آن توسط خودتان می‌ توانید نسبت به نهایی کردن سفارش اقدام کنید. مشاهده می‌ کنید که تمامی روش‌ ها به صورت آنلاین بوده و می‌ توانید در کمترین بازه زمانی برچسب میوه خود را چاپ کرده و تحویل بگیرید.

نحوه چاپ لیبل میوه اختصاصی

لیبل‌ های میوه‌ای معمولاً به دو صورت چاپ می ‌شوند. شما می‌ توانید آن ها را یا به صورت رولی و یا به صورت برگه‌ای و یا همان شیت چاپ کنید. نوعی از چاپ لیبل میوه اختصاصی هستند که با کمک دستگاه به صورت مکانیزه بر روی میوه‌ ها چسبانده می‌ شوند. سرعت کار این نوع دستگاه‌ ها بالا بوده و در بازه زمانی کوتاه می‌ توانند تعداد زیادی از میوه‌ ها را لیبل ‌گذاری کنند.

برای این نوع دستگاه حتماً باید از لیبل‌ های رولی استفاده کنید. استفاده از لیبل ‌های رولی مناسب کسانی است که میوه ‌هایی با تناژ بالا دارند و سرعت بسته‌بندی در اینجا اهمیت زیادی دارد. در این روش درصد هزینه‌ های کارگری هم کاهش پیدا می‌ کند و دیگر نیاز به استخدام افراد برای چسباندن لیبل‌ ها به محصولات نخواهد بود. استفاده کردن از لیبل ورقه‌ای و یا لیبل شیت برای کسانی مناسب است که محصولات آن ها در حد زیادی نیست و زمان کافی برای چسباندن لیبل بر روی میوه‌ های خود را دارند.

لیبل میوه اختصاصی با توجه به اینکه نیازمند ساخت کلیشه جدید و بعضا قالب تیغ برش جدید است معمولا 7 الی 10 روز زمان میبرد.

ولی در موارد فورس ماژور انصار پرینت توانایی چاپ برچسب میوه اختصاصی ظرف 24 ساعت را هم خواهد داشت.

در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

09141406442 مهدی آزاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد